Продавець Autodzen розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1678 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (завтра, 25.07).

Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно з ЗУ “Про захист прав споживачів” покупець має право обміняти чи повернути товар назад до магазину в період 14 днів. Є 2 випадки повернення та обміну: товарів з браком (неналежної якості) та товари належної якості, які з будь-яких причин не підійшли покупцю. Обмін та повернення товарів неналежної якості (з браком). Покупець має право повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення повернення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення. Якщо брак підтвердився, ми зробимо вам повернення коштів або обміняємо на аналогічний товар. Процес обміну чи повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар, висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту вказану в запиті. У такому випадку зворотню доставку сплачуємо ми. Обмін та повернення товарів належної якості (за бажанням покупця). До повернення чи обміну товарів належної якості приймаються товари які мають товарний вигляд та збережену заводську упаковку! Покупець має право обміняти чи повернути товар назад на протязі 14 днів з моменту покупки. Для оформлення повернення товару, потрібно звʼязатися з нами за контактами вказанними на сторінці “Контакти” та запросити оформлення. Менеджер підкаже як відправити товар до нас, та попросить у вас номер картки банку для повернення. Процес обміну чи повернення зазвичай займає до 7-ми робочих днів, ми отримуємо товар, висилаємо інший на обмін або повертаємо вам кошти на карту вказану в запиті. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець. У такому випадку зворотню доставку сплачує покупець. В нашому інтернет-магазині можна повернути чи обміняти будь-який куплений у нас товар.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner